Deltagarkategorier

Ni kan välja mellan någon av följande kategorier:

Bo på skola (A):

Boende sker från fredag 12:e april till söndag 14:e april (två övernattningar). Hårt underlag. 6 måltider ingår. Första måltiden inledes med fredag och avslutas med lunch söndag. Minimum en, maximalt fyra ledare per lag kan bo på skolan. Samtliga boende betalar deltagaravgiften. Arosbandet ingår.

OBS! INCHECKNING SKER PÅ SKOLAN.

Bo på skola (B):

Boende sker från lördag 13:e april till söndag 14:e april (en övernattning). Hårt underlag. 4 måltider ingår. 4 måltider ingår. Måltiderna inledes med lunch lördag och avslutas med lunch söndag. Minimum en, maximalt fyra ledare per lag kan bo på skolan. Samtliga boende betalar deltagaravgiften. Aros bandet ingår.

OBS! INCHECKNING SKER PÅ SKOLAN.

Eget bokat boende eller lokal lag (C):

Max 40 lag i denna kategori. datum när vi erhållit lagavgiften avgör turordningen. Arosbandet ingår. Inga måltider ingår. (Går att beställa, gå in på avgifter och extra bestälningar för att veta mer)

OBS! INCHECKNING SKER PÅ ABB SYD

Bo på hotell Kategori (D):

Vill du bo på hotell under cupen? Välj att bo med någon av våra partners .Först till kvarn gäller. I Kategori D så ingår två övernattningar från 12-14 aprill och 2 st frukost på hotell, 2 st lunch + 2 st middag på skola+ Arosbandet.

OBS! INCHECKNING SKER PÅ HOTELLET


Kategori E: Bo i stuga ( Rocklunda stugby

Vill du bo i stuga under cupen? Välj att bo med någon av våra partners .Först till kvarn gäller. I Kategori E så ingår två övernattningar från 12-14 april och 2 st frukost på skola, 2 st lunch + 2 st middag på skola + Arosbandet.  

Kontakta  malarenergicup@vib.se för offert.


Detta ingår bl.a i Arosbandet 
Div. övriga erbjudande

  • Mer info kommer publiceras närmare turneringen

Generellt:

Incheckning kan ske både före- och efter lagets första match.

Incheckning :


  • Deltagarkort A: Incheckning sker på skolan fredag 12 /4 från kl. 17:30.
  • Deltagarkort B: Incheckning sker på skolan lördag 13/4 från kl. 08:00.
  • Deltagarkort C: Incheckning sker på HUVUD Arena fredag 12/4 från kl. 17:30.
  • Deltagarkort D: Incheckning sker på Hotell fredag 12/4 från kl. 15:00
  • Deltagarkort E: Incheckning sker i Stugbyn fredag 12/4 från kl. 15:00  

OBS! Senast avresa (Utcheckning) från skolor är söndag kl. 14.00

Skolor (Kat A,B)

OBS! Det är fortfarande skoltid fram till kl. 17.00 på fredag den 12 April 2023. Därför är alla skolor tillgängliga för incheckning efter kl. 17.30

Vid ankomsten till skolan så skall laget lägga en depositionsavgift till skolvärdarna på 500 kronor som återges vid godkänd utcheckning från skolan. Skolvärdarna tar en bild av klassrummet och uppmanar även lagledaren att göra samma sak.

En lagguppställning med spelare och ledare ska lämnas till skolvärden vid ankomst.

Så här gör man -->Redigera din anmälan på cupens hemsidan, välj "Registrera spelare och dispenser" --> "Skriv ut lagguppställning (PDF)"

Vid incheckningen erhåller laget cupmaterial, viktig information, entrébiljetter till buss, badhus, måltider.

OBS! Senast avresa (Utcheckning) från skolor är söndag kl. 14.00

Städning av klassrum och återställning av möbler: Varje lag ansvarar för att klassrummet återställs i samma ordning som vid ankomsten till skolan. Lagledaren kontaktar skolvärdarna som följer med och inspekterar klassrummet innan avfärd. När skolvärdarna har godkänt städning och överlämning av klassrum så återbetalas depositionen.

Eget boende, på annat hotell eller boende som laget ordnat själv.(Kat. C)


  • Deltagarkort C: Incheckning på ABB SYD, fredag 12/4 från kl. 17:00 och på lördag 13/4 från kl. 08:00.

Hotell (Kat D)

Boende på Hotell (Kat. D)


  • Deltagarkort D: Incheckning på hotell, fredag 12/4 från kl. 15:00. Incheckningstid kan variera. Kolla med ert hotell.
  • Skriv ut lagguppställning (spelare och ledare) och lämna listan till personalen i hotell receptionen.

Så här gör man -->Redigera din anmälan på cupens hemsidan, välj "Registrera spelare och dispenser" --> "Skriv ut lagguppställning (PDF)"

Vid incheckningen erhåller laget cupmaterial, viktig information, entrébiljetter till buss, disco, badhus, måltider. Intressanta erbjudanden under och efter cupen

Har ni betalat in rätt belopp för ert deltagande?

Redigera din anmälan på cupens hemsidan och kolla så att ni inte har betalt för mycket eller för lite. Är det något som ni undrar över gällande ekonomi kontakta monika@vib.se eller ring på 021-14 90 99, Mån-Tors 9 - 13.