Deltagarkategorier & Boende

Deltagarkategorier

Du kan välja mellan att delta i någon av följande kategorier:

Bo på skola (A):
Boende sker från fredag 12 april till söndag 14 april (två övernattningar). Hårt underlag. 6 måltider ingår. Första måltiden inledes med middag 12 april och avslutas med lunch 14 april. Minimum en, maximalt fyra ledare per lag kan bo på skolan. Samtliga boende betalar deltagaravgiften. Arosbandet ingår.

Bo på skola (B.1):
Boende sker från fredag 12 april till söndag 14 april (två övernattningar). Hårt underlag.6 måltider ingår. Måltiderna inledes med middag 12 april och avslutas med lunch 14 april. Minimum en, maximalt fyra ledare per lag kan bo på skolan. Samtliga boende betalar deltagaravgiften. Aros bandet ingår.

Bo på skola (B.2):
Boende sker från lördag 13 april till söndag 14 april (en övernattning). Hårt underlag. 4 måltider ingår. 4 måltider ingår. Måltiderna inledes med lunch 13 april och avslutas med lunch 14 april. Minimum en, maximalt fyra ledare per lag kan bo på skolan. Samtliga boende betalar deltagaravgiften. Aros bandet ingår.

Eget bokat boende eller lokal lag (C):
Max 50 lag i denna kategori. datum när vi erhållit lagavgiften avgör turordningen. Arosbandet ingår. Inga måltider ingår. (Går att beställa, gå in på avgifter och extra bestälningar för att veta mer)

Bo på hotell Kategori (D):
Vill du bo på hotell under cupen? Välj att bo med någon av våra partners Good morning hotell eller hotel Arakad.Först till kvarn gäller. I Kategori D så ingår två övernattningar från 12-14 aprill och 2 st frukost på hotell, 2 st lunch + 2 st middag på skola+ Arosbandet.

Detta ingår bl.a i Arosbandet
  • Entré till disko
  • Fria resor på VL bussar
  • Entré till bad (ej Kokpunkten)
  • Div. övriga erbjudande
  • Mer info kommer publiceras närmare turneringen

Generellt:

Incheckning kan ske både före- och efter lagets första match.

Incheckning:
  • Deltagarkort A: Incheckning sker på skolan fredag 12/4 från kl. 17:30.
  • Deltagarkort B1: Incheckning sker på skolan fredag 12/4 från kl. 17:30.
  • Deltagarkort B2: Incheckning sker på skolan lördag 13/4 från kl. 08:00.
  • Deltagarkort C: Incheckning sker på ABB Arena fredag 12/4 från kl. 17:30.
  • Deltagarkort D: Incheckning sker på Hotell fredag 12/4 från kl. 15:00

Skolor (Kat A,B1,B2)
OBS! Det är fortfarande skoltid tills kl. 17.00 på fredag den 12 April 2019. Därför är alla skolor tillgängliga för incheckning efter kl. 17.30

Vid ankomsten till skolan så skall laget lägga en depositionsavgift till skolvärdarna på 500 kronor som återges vid godkänd utcheckning från skolan. Skolvärdarna tar en bild av klassrummet och uppmanar även lagledaren att göra samma sak.

En lagguppställning med spelare och ledare ska lämnas till skolvärden vid ankomst.

Så här gör man -->Redigera din anmälan på cupens hemsidan, välj "Registrera spelare och dispenser" --> "Skriv ut lagguppställning (PDF)"

Vid incheckningen erhåller laget cupmaterial, viktig information, entrébiljetter till buss, disco, badhus, måltider.

OBS! Senast avresa (Utcheckning) från skolor är söndag kl. 14.00


Städning av klassrum och återställning av möbler: Varje lag ansvarar för att klassrummet återställs i samma ordning som vid ankomsten till skolan. Lagledaren kontaktar skolvärdarna som följer med och inspekterar klassrummet innan avfärd. När skolvärdarna har godkänt städning och överlämning av klassrum så återbetalas depositionen på 500 kronor till laget,

Eget boende, på annat hotell eller stugby som laget ordnat själv.(Kat. C)

  • Deltagarkort C: Incheckning på ABB Arena, fredag 12/4 från kl. 17:00 och på lördag 13/4 från kl. 08:00.
  • Skriv ut lagguppställning (spelare och ledare) och lämna listan till personalen i Service Center (ABB Arena Syd).

Så här gör man -->Redigera din anmälan på cupens hemsidan, välj "Registrera spelare och dispenser" --> "Skriv ut lagguppställning PDF)"

Hotell (Kat D)
Boende på Hotell Arkad och Good Morning Hotell. (Kat. D)

  • Deltagarkort D: Incheckning på hotell, fredag 12/4 från kl. 15:00. Incheckningstid kan variera. Kolla med ert hotell.
  • Skriv ut lagguppställning (spelare och ledare) och lämna listan till personalen i hotell receptionen.

Så här gör man -->Redigera din anmälan på cupens hemsidan, välj "Registrera spelare och dispenser" --> "Skriv ut lagguppställning (PDF)"

Vid incheckningen erhåller laget cupmaterial, viktig information, entrébiljetter till buss, disco, badhus, måltider. Intressanta erbjudanden under och efter cupen


Incheckning på ABB Arena Syd skall göras under cupens 1:a dag. Vid incheckningen erhåller laget cupmaterial, viktig information, entrébiljetter till buss, disco, badhus, måltider. Intressanta erbjudanden under och efter cupen.


Har ni betalat in rätt belopp för ert deltagande?

Redigera din anmälan på cupens hemsidan och kolla så att ni inte har betalt för mycket eller för lite. Är det något som ni undrar över gällande ekonomi kontakta monika@vib.se eller ring på 021-14 90 99 mellan 9 - 13 (Ej fredagar).

Vänliga hälsningar,

Mälarenergi Cup

Intersport Innebandybutiken Mixboxen Ballmate Kokpunkten Hummel Unihoc BLE Svenska Kyrkan Avis Hyresmaskiner