Deltagarkategorier
Kategori (A): Bo på skola (Tävlande)
Boende sker från fredag 10:e april till söndag 12:e april (två övernattningar). Hårt underlag. 6 måltider. Första måltiden är middag på fredag och avslutas med lunch på söndag. Minimum två, maximalt fem ledare per lag kan bo på skolan. Gratis resor med VL ingår.
Kategori (B): Bo på Hotel (Tävlande)
Boende sker från fredag 10:e april till söndag 12:e april (två övernattningar). Först till kvarn gäller. Följande måltider ingår: 2 st frukost på hotell, 2 st lunch + 2 st middag på skola. Gratis resor med VL ingår.
Kategori (C): Bo i stuga (Tävlande)
Boende sker från fredag 10:e april till söndag 12:e april (två övernattningar). Först till kvarn gäller. Följande måltider ingår: 2 st frukost på hotell, 2 st lunch + 2 st middag på skola. Gratis resor med VL ingår.
Kategori (D): Eget boende (Tävlande)
Gratis resor med VL ingår. Inga måltider ingår. (Går att beställa, gå in på avgifter och extra beställningar för att veta mer)
Kategori E: Bo på skola (Kämpande)
Boende sker från lördag 11:e april till söndag 12:e april (en övernattning). Hårt underlag. 4 måltider. Första måltiden är lunch på lördag och avslutas med lunch på söndag. Minimum två, maximalt fyra ledare per lag kan bo på skolan.
Kategori (F): Eget boende (Kämpande)
Gratis resor med VL ingår. Inga måltider ingår. (Går att beställa, gå in på avgifter och extra beställningar för att veta mer)
Incheckning
Alla lag checkar in på ABB Syd från fredag 10/4 kl. 16.00 gäller samtliga kategorier.
Vid incheckningen erhåller laget cupmaterial, viktig information, deltagararmband (gäller även som bussbiljett på VL buss) extra måltidskuponger.
OBS! Det är fortfarande skoltid fram till kl. 17.00 på fredag den 10 april 2026 och därefter städas samtliga skolor. Därför är alla skolor tillgängliga först efter kl. 18.00 efter att ni checkat in i ABB Syd.
Vid ankomsten till skolan ska lagansvarig SKRIVA UNDER en lagkvittens, innehållande tre dokument. Brand/säkerhet, ordningsregler/städ samt lämna en uppdaterad laglista med samtliga spelare och ledare till skolvärdarna.
Vid ankomsten till hotellet skall lagansvarig skriv ut laguppställning (spelare och ledare) och lämna listan till personalen i hotell receptionen.
(Så här gör man -->Redigera din anmälan på cupens hemsidan, välj "Registrera spelare och dispenser" --> "Skriv ut lagguppställning (PDF)")
Vid skadegörelse kommer vi debitera lagen för den faktiska kostnaden. Skolvärdarna tar en bild av klassrummet och uppmanar även lagledaren att göra samma sak vid ankomst.
Utcheckning:
Senast avresa (Utcheckning) från skolor och stugor är söndag kl. 12.00
Städning av klassrum och återställning av möbler: Varje lag ansvarar för att klassrummet återställs i samma ordning som vid ankomsten till skolan. Lagledaren kontaktar skolvärdarna som följer med och inspekterar klassrummet innan avfärd och ger sitt godkännande.
Senast avresa (Utcheckning) från hotel sker enligt respektive hotells regler.