Deltagarkategorier
Ni kan välja mellan någon av följande kategorier:
Bo på skola (A):
Boende sker från fredag 11:e april till söndag 13:e april (två övernattningar). Hårt underlag. 6 måltider ingår. Första måltiden inledes med fredag och avslutas med lunch söndag. Minimum en, maximalt fyra ledare per lag kan bo på skolan. Samtliga boende betalar deltagaravgiften. Arosbandet ingår.
OBS! INCHECKNING SKER i ABB SYD SERVICECENTER (Bandyhallen, Rocklunda)
Bo på skola (B):
Boende sker från lördag 12:e april till söndag 13:e april (en övernattning). Hårt underlag. 4 måltider ingår. 4 måltider ingår. Måltiderna inledes med lunch lördag och avslutas med lunch söndag. Minimum en, maximalt fyra ledare per lag kan bo på skolan. Samtliga boende betalar deltagaravgiften. Aros bandet ingår.
OBS! INCHECKNING SKER i ABB SYD SERVICECENTER (Bandyhallen, Rocklunda)
Eget bokat boende eller lokal lag (C):
Max 40 lag i denna kategori. datum när vi erhållit lagavgiften avgör turordningen. Arosbandet ingår. Inga måltider ingår. (Går att beställa, gå in på avgifter och extra bestälningar för att veta mer)
OBS! INCHECKNING SKER i ABB SYD SERVICECENTER (Bandyhallen, Rocklunda)
Bo på hotell Kategori (D):
Vill du bo på hotell under cupen? Välj att bo med någon av våra partners .Först till kvarn gäller. I Kategori D så ingår två övernattningar från 11-13 april och 2 st frukost på hotell, 2 st lunch + 2 st middag på skola+ Arosbandet.
OBS! INCHECKNING SKER i ABB SYD SERVICECENTER (Bandyhallen, Rocklunda)
Kategori E: Bo i stuga (FULLBOKAT)
Vill du bo i stuga under cupen? Välj att bo med någon av våra partners .Först till kvarn gäller. I Kategori E så ingår två övernattningar från 11-13 april och 2 st frukost på skola, 2 st lunch + 2 st middag på skola + Arosbandet.
OBS! INCHECKNING SKER i ABB SYD SERVICECENTER (Bandyhallen, Rocklunda)
Kontakta malarenergicup@vib.se för offert.
Detta ingår bl.a i Arosbandet Div. övriga erbjudande
- Mer info kommer publiceras närmare turneringen
Generellt:
Incheckning kan ske både före- och efter lagets första match.
Incheckning :
- Deltagarkort A: Incheckning sker i ABB Syd (Bandyhallen)
- Deltagarkort B: Incheckning sker i ABB Syd (Bandyhallen)
- Deltagarkort C: Incheckning sker i ABB Syd (Bandyhallen)
- Deltagarkort D: Incheckning sker i ABB Syd (Bandyhallen)
- Deltagarkort E: Incheckning sker i ABB Syd (Bandyhallen)
OBS! Senast avresa (Utcheckning) från skolor är söndag kl. 14.00
Skolor (Kat A,B)
OBS! Det är fortfarande skoltid fram till kl. 17.00 på fredag den 11 April 2023. Därför är alla skolor tillgängliga för incheckning efter kl. 17.30
Vid ankomsten till skolan så skall laget lägga en depositionsavgift till skolvärdarna på 500 kronor som återges vid godkänd utcheckning från skolan. Skolvärdarna tar en bild av klassrummet och uppmanar även lagledaren att göra samma sak.
En lagguppställning med spelare och ledare ska lämnas till skolvärden vid ankomst.
Så här gör man -->Redigera din anmälan på cupens hemsidan, välj "Registrera spelare och dispenser" --> "Skriv ut lagguppställning (PDF)"
Vid incheckningen erhåller laget cupmaterial, viktig information, entrébiljetter till buss, badhus, måltider.
OBS! Senast avresa (Utcheckning) från skolor är söndag kl. 14.00
Städning av klassrum och återställning av möbler: Varje lag ansvarar för att klassrummet återställs i samma ordning som vid ankomsten till skolan. Lagledaren kontaktar skolvärdarna som följer med och inspekterar klassrummet innan avfärd. När skolvärdarna har godkänt städning och överlämning av klassrum så återbetalas depositionen.
Eget boende, på annat hotell eller boende som laget ordnat själv.(Kat. C)
- Deltagarkort C: Incheckning på ABB SYD, fredag 11/4 från kl. 17:00 och på lördag 12/4 från kl. 08:00.
Hotell (Kat D)
Boende på Hotell (Kat. D)
- Deltagarkort D: Incheckning på ABB SYD , fredag 11/4 från kl. 15:00.
- Skriv ut lagguppställning (spelare och ledare) och lämna listan till personalen i hotell receptionen.
Så här gör man -->Redigera din anmälan på cupens hemsidan, välj "Registrera spelare och dispenser" --> "Skriv ut lagguppställning (PDF)"
Vid incheckningen erhåller laget cupmaterial, viktig information, entrébiljetter till buss, disco, badhus, måltider. Intressanta erbjudanden under och efter cupen
Har ni betalat in rätt belopp för ert deltagande?
Redigera din anmälan på cupens hemsidan och kolla så att ni inte har betalt för mycket eller för lite. Är det något som ni undrar över gällande ekonomi kontakta monika@vib.se eller ring på 021-14 90 99, Mån-Tors 9 - 13.