Deltagaravgifter
|
Lagavgift |
Deltagaravgift |
Boendeavgift |
Totalt per deltagare |
Kategori A |
2 500: - |
275: - |
825: - |
1 100: - |
Kategori B |
2 500: - |
275: - |
1 975: - |
2 250: - |
Kategori C |
2 500: - |
275: - |
1 625: - |
1 900: - |
Kategori D |
3 500: - |
275: - |
|
275: - |
Kategori E |
2 500: - |
150: - |
625: - |
775: - |
Kategori F |
3 500: - |
150: - |
|
150: - |
Extra beställningar
Måltidskuponger: 110 kronor/kupong (måltidskuponger går inte att beställa på plats och måste förbokas innan 29 mars.) Boka detta genom att redigera din anmälan på cupens hemsidan.
Extra spelaravgift: 250 SEK/person (vid spel i 2 klasser)
Dispensansökan: 400 SEK/spelare (för överårig spelare)
Betalningsuppgifter:
Bank: NORDEA
Plusgiro: 531825-8
IBAN: SE 15 8000 0842 4496 4382 7901
BIC: SWEDSESS
Uppge ert anmälningsnummer + förening samt lag när ni gör er inbetalning. Frågor angående betalningar: monika@vib.se Monika Dalenius.
Kontakta oss först. Nya brandregler i Västmanland gör att vi måste kontrollera först om det finns tillräckligt med plats i den sovsal vi har valt åt er. En ny rapport måste skickas till Mälardalens Brand och Räddningstjänst och Västerås Stad. Även en ny lista måste skrivas ut till Boendevärden, med rätt antal personer.
Återbetalning av beställda deltagarkort och beställda måltidskuponger:
Efter den 31 mars återbetalas deltagarkort och måltidskuponger endast mot uppvisande av läkarintyg. Deltagarkort och måltidskuponger kan övertas av andra spelare/ledare. Detta skall då regleras i laguppställningen för laget.
FORCE MAJEURE
Västerås Innebandy är inte återbetalningsansvarig, och är inte heller ansvarig för ekonomisk förlust eller skada, som kan uppstå på grund av händelser som ligger utanför Västerås Innebandys kontroll, exempelvis krigsliknande händelse, eldsvåda, översvämning, avbrott i allmänna kommunikationer, myndighetsåtgärd, strejk, eller andra force majeure-händelser.