Deltagarkategorier
Ni kan välja mellan någon av följande kategorier:
Bo på skola (A):
Boende sker från fredag 11:e april till söndag 13:e april (två övernattningar). Hårt underlag. 6 måltider ingår. Första måltiden inledes med fredag och avslutas med lunch söndag. Minimum en, maximalt fyra ledare per lag kan bo på skolan. Samtliga boende betalar deltagaravgiften och får ett deltagararmband där gratis resor med VL ingår.
OBS! INCHECKNING SKER i ABB SYD SERVICECENTER (Bandyhallen, Rocklunda)
Bo på skola (B):
Boende sker från lördag 12:e april till söndag 13:e april (en övernattning). Hårt underlag. 4 måltider ingår. 4 måltider ingår. Måltiderna inledes med lunch lördag och avslutas med lunch söndag. Minimum en, maximalt fyra ledare per lag kan bo på skolan. Samtliga boende betalar deltagaravgiften och får ett deltagararmband där gratis resor med VL ingår.
OBS! INCHECKNING SKER i ABB SYD SERVICECENTER (Bandyhallen, Rocklunda)
Eget bokat boende eller lokala lag (C):
Max 40 lag i denna kategori. datum när vi erhållit lagavgiften avgör turordningen. Samtliga betalar deltagaravgiften och får ett deltagararband där gratis resor med VL ingår. Inga måltider ingår. (Går att beställa, gå in på avgifter och extra beställningar för att veta mer)
OBS! INCHECKNING SKER i ABB SYD SERVICECENTER (Bandyhallen, Rocklunda)
Bo på hotell Kategori (D): (FULLBOKAT)
Vill du bo på hotell under cupen? Välj att bo med någon av våra partners .Först till kvarn gäller. I Kategori D så ingår två övernattningar från 11-13 april och 2 st frukost på hotell, 2 st lunch + 2 st middag på skola. Samtliga boende betalar deltagaravgiften och får ett deltagararmband där gratis resor med VL ingår.
OBS! INCHECKNING SKER i ABB ARENA SYD SERVICECENTER (Bandyhallen, Rocklunda)
Kategori E: Bo i stuga (FULLBOKAT)
Vill du bo i stuga under cupen? Först till kvarn gäller. I Kategori E så ingår två övernattningar från 11-13 april och 2 st frukost på skola, 2 st lunch + 2 st middag på skola. Samtliga boende betalar deltagaravgiften och får ett deltagararmband där gratis resor med VL ingår.
OBS! INCHECKNING SKER i ABB SYD SERVICECENTER (Bandyhallen, Rocklunda)
UTCHECKNING från skola, stuga senast kl 12.00 under söndagen. Utcheckning Hotell sker enligt hotellets regler.
Generellt:
Incheckning kan ske både före- och efter lagets första match.
Incheckning :
Alla lag checkar in i ABB Syd från fredag 11/4 kl 16.00 gäller samtliga kategorier, se nedan.
- Deltagarkort A: Incheckning sker i ABB Syd (Bandyhallen)
- Deltagarkort B: Incheckning sker i ABB Syd (Bandyhallen)
- Deltagarkort C: Incheckning sker i ABB Syd (Bandyhallen)
- Deltagarkort D: Incheckning sker i ABB Syd (Bandyhallen)
- Deltagarkort E: Incheckning sker i ABB Syd (Bandyhallen)
OBS! Senast avresa (Utcheckning) från skolor är söndag kl 12.00
Skolor (Kat A,B)
OBS! Det är fortfarande skoltid fram till kl. 17.00 på fredag den 11 April 2025 och därefter städas samtliga skolor. Därför är alla skolor tillgängliga först efter kl. 18.00 efter att ni checkat in i ABB Syd.
Vid ankomsten till skolan så skall lagansvarig SKRIVA UNDER en lagkvittens, innehållande 3 dokument. B rand/säkerhet, ordningsregler/städ samt lämna en uppdaterad laglista med samtliga spelare och ledare till skolvärdarna.
Så här gör man -->Redigera din anmälan på cupens hemsidan, välj "Registrera spelare och dispenser" --> "Skriv ut lagguppställning (PDF)"
Vid ev skadegörelse kommer vi debitera lagen för den faktiska kostnaden. Skolvärdarna tar en bild av klassrummet och uppmanar även lagledaren att göra samma sak vid ankomst..
Vid incheckningen erhåller laget cupmaterial, viktig information, deltagararmband (gäller även som bussbiljett på VL buss) extra måltidskuponger.
OBS! Senast avresa (Utcheckning) från skolor är söndag kl. 12.00
Städning av klassrum och återställning av möbler: Varje lag ansvarar för att klassrummet återställs i samma ordning som vid ankomsten till skolan. Lagledaren kontaktar skolvärdarna som följer med och inspekterar klassrummet innan avfärd och ger sitt godkännande .
Eget boende, på annat hotell eller boende som laget ordnat själv.(Kat. C)
- Deltagarkort C: Incheckning på ABB SYD, fredag 11/4 från kl. 16:00 och på lördag 12/4 från kl. 08:00.
Hotell (Kat D)
Boende på Hotell (Kat. D)
- Deltagarkort D: Incheckning på ABB SYD , fredag 11/4 från kl. 16:00.
- Skriv ut lagguppställning (spelare och ledare) och lämna listan till personalen i hotell receptionen.
Så här gör man -->Redigera din anmälan på cupens hemsidan, välj "Registrera spelare och dispenser" --> "Skriv ut lagguppställning (PDF)"
Vid incheckningen erhåller laget cupmaterial, viktig information, deltagararmband (gäller även som bussbiljett på VL buss) extra måltidskuponger, intressanta erbjudanden.
Har ni betalat in rätt belopp för ert deltagande?
Redigera din anmälan på cupens hemsidan och kolla så att ni inte har betalt för mycket eller för lite. Är det något som ni undrar över gällande ekonomi kontakta monika@vib.se eller ring på 021-14 90 99, Mån-Tors 9 - 13.